onsdag 24 augusti 2011

..tretton timmar..

..det är tur att man tycker om sina jobb
..idag var det dax igen
..från det ena till det andra
..8-17
..17-21
..i morgon blir det en repris
..det är skönt när man har något att göra
..att ha ett jobb
..i mitt fall två
..tre egentligen
..studier på heltid
..ja min höst är späckad
..but I don't complain
..:))
..det enda som saknas
..en kärlek
..känner att jag skriver rätt mycket om det just nu
..men just nu saknar jag verkligen den där tryggheten
..ömheten
..bara det att komma hem och veta att nån finns där
..mysa i soffan under en filt
..att få den där kramen
..hi hi
..ja den som väntar på nåt gott
..:))

..min mor ringde förut idag
..nu har hon äntligen fått tid för operation
..på Fredag
..hoppas nu verkligen att det går vägen
..att hon kommer kunna få leva lite bättre
..dessa smärter hon har pga metastaserna
..va F*N ska de vara bra till
..de undrar jag
..varför finns alla dessa hemska sjukdommar
..varför?
..det är nog en evig fråga
..://

..från det ena till det andra
..Zumba
..har äntligen bestämt mig för att testa på
..verkar så otroligt roligt
..dans o träning på en och samma gång
..passar perfekt när man gillar både och
..så det blir en tripp till Tranås snart
..japp
..åker ÄNDA till Tranås för det
..:))
..men ska man få tummen ur så
..ska följa med en tjej som jobbar på ett utav företagen som vi levererar gods till
..en himla trevlig quinna
..:))
..så det ska bli nice
..blir lite utav en utflykt samtidigt
..komma iväg och göra något utanför Jönköpings stad
..alltid kul
..:))

..18 blåmärken på benen
..ser illa ut om man inte vet orsaken
..väldigt suspekt
..men det är från jobbet
..man eller jag
..lyckas alltid med samma saker flera gånger om
..typiskt mig
..sidodörren
..packvagnarna
..till och med paketen
..ha ha
..var en liten parantas
..inget intressant
..men ändå
..:))

..kaffebryggan är laddad inför i morgon bitti
..i morse fick jag kaffe besök av min vän P
..hon hade lite tid över innan skolstart
..så mys
..:))

..va rädda om er
..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar