fredag 2 september 2011

..hade visst sovmorgon..

..ja jag missade nåt igår
..ha ha
..så jag är en timme förtidig på jobbet
..så nu sitter jag på gårdsplanen med en kopp kaffe och njuter av lugnet före stormen
..värre hade det väl varit att dyka upp på jobbet en Lördagsmorgon
..ha ha

..igår var jag riktigt trött när jag kom hem
..det va länge sen nu
..har varit en lärka de senaste veckorna
..men efter två dagar med 13h's jobb på rad så kom det
..men det är inget jag klagar på
..det är roligt
..man ska vara glad över sitt/sina jobb
..inte alla som har
..ett jobb
..eller ett jobb dom trivs med
..:))

..väntar på samtal från vårdcentralen
..komplikationer efter trafikolyckan 2009
..blir värre o värre
..någonting står inte rätt till i min högra fot
..måste få ett svar på det
..!!

..blev väldigt glad igår
..min mor har gott lite goda nyheter efter sin senaste röntgen
..det har minskat med metastaser i levern
..kanske går det åt rätt håll
..men när det gäller cancer så är inget förutsägbart
..men en sten föll från axeln
..en liten bit
..:))
..vilken känsla det är
..den är svår att beskriva
..men den är otrolig
..:))

..ÄLSKAR DIG MAMMA

..ha en fantastisk Fredag mina vänner!
..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar