måndag 29 augusti 2011

..en annorlunda dag..

..minst ut sagt
..började dagen med ett mål
..jag lyckades
..en minut i nio
..gott
..efter det rullade det på bra
..var på så gott humör
..allt flöt på
..tills strax efter tolv någon gång
..det kom en rejält hagelskur
..skulle backa ut från en parkering i en brant backe
..när jag skulle bromsa in
..då hade det samlats så mycket vatten
..trots backen
..så bilen fick inget fäste
..jag brakade in i en mur
..tillräckligt för att bli skador
..hjärtat satt i halsgropen
..länge sen jag blev så skraj
..så fruktansvärt obehagligt
..att känna att bilen inte ha fäste
..och så smäller det
..hade dock tur i oturen
..kunde ju kommit nån gåendes på trottoaren
..eller en bil från krönet
..nej usch
..vill inte vara med om det en gång till
..:((
..sen mådde man inte alls bra
..det är inget roligt alls
..gnager i mig än
..så jag var nedstämd ett bra tag efter att jag kommit hem
..det blev ju inga personskador
..det e ju huvudsaken
..ett materiellt ting går alltid att ersätta
..!!

..men men
..kvällen har tillbringats ute hos min vän Z och hennes barn
..har gosar med kattungar
..så söta
..dom öppnade ögonen för ett tag sen
..så små
..:))

..nu ska jag krypa ner och sova bort dagens tragedi
..hoppas på en fullt felfri dag på jobbet i morgon
..:))

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar