tisdag 30 augusti 2011

..det femte på bara en månad..

..babyboom
..det femte knytet kom idag
..två pojkar
..tre flickor
..har kommit till världen bland mina vänner, kollegor och bekanta
..inom en månad
..bara i år är det nog 9st små liv som kommit till världen
..ja man kan väl se det som en bebis i månaden hittills iår
..:))

..dagen har varit bra
..dock väldigt trött på dessa skurar som envisas att komma
..det behöver inte vara 25'c o strålande solsken
..bara vi slipper detta regn
..:))

..börjar komma i ordning i lägenheten nu
..fortfarande mycket kvar
..men vissa mysiga vrån har jag fått till
..bilder kommer när jag kan sätta mig vid en dator i lugn o ro
..:))

..ja bu är det bara en dag kvar på sommarmånaden
..på Torsdag är hösten på ingång
..månadsmässigt i alla fall
..blåste ordentligt igår där ett tag
..mycket flög i luften
..strax efter det kom haglet
..ni som läst mina tidigare inlägg
..förstår
..:))

..tog mig en tidig lunch idag
..hade inte mer än två tolvor
..så jag kunde luncha med min vän L
..henne har jag inte träffat på ett tag nu
..så det va kul
..:))

..nu ska jag in o jaga vattenstrålarna
..för att sen krypa ner under mitt stora, dundubbel täcke
..love it..!
..i morgon får vi också se resultatet av hårfärgning
..färgade håret på J
..:))

..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar