måndag 22 augusti 2011

..ännu en Måndag..

..men inte är jag ledsen för det
..har aldrig haft "svårt" för måndagar
..tisdagar där emot kan vara riktigt sega
..det är oftast den dagen jag är som tröttast
..kommer ihåg
..speciellt på gymnasietiden
..då man va lite revoltisk
..man sov knappt nåt på helgerna
..man kunde komma till skolan på måndagen och ännu känna sig lite snurrig
..ja ni förstår
..men när tisdagen väl kom så fick man känna av det
..hjälp va trött man va
..jag började jobba som lokalvårdare på ett företag som hette Städ Akuten AB
..det gick i konkurs två veckor efter att jag sagt upp mig
..jobbade där 2002-2003
..hoppade av gymnasiet 2002
..men under den tiden så kommer jag ihåg
..jag kom hem på tisdagen
..la mig i badkaret
..spolade inte upp vatten
..utan duschade liggandes
..somnade till en stund
..sen klev jag upp och gick raka vägen in o la mig
..sov till Onsdags morgon
..slog aldrig fel
..:))
..men idag är det inte riktigt så
..tur e väl de
..ha ha
..men jag älskar än idag och bara ligga i ett badkar och spola vattnet över mig
..så skönt
..:))
..tyvärr så har jag inget badkar
..har inte haft det i mina senaste lägenheter
..:((

..åter till idag
..jobb
..från det ena till det andra
..var inte riktigt planerat
..men så blev det
..roligt är det
..så jag klagar inte
..speciellt nu när man får jobbs så mycket
..kan ju ändras snabbt
..men men
..i morgon blir det en ny tur för mig
..alltid lika spännande
..men orolig är jag inte
..och det tror jag inte att de andra är på jobbet heller
..som kollegan J sa;
..det har vi ju gjort med henne tidigare
..:))
..för att inget skall missförstås
..så menas det med att jag har fått sätta mig bakom ratten tidigare själv på en ny tur och bara fått leta mig fram med hjälp av gps osv utan att ha en kurir bredvid som ska lära upp turen
..ja ni hajjar
..:))
..så denna Tisdag ser jag fram emot
..:))

..min dator har "kraschat" så där av anledningen till att inläggen som skrivs nu sker via min iPhone och då kan jag ej redigera dom som dom ska vara
..bilder får jag inte upp
..så ni som brukar titta på mina foton får vänta
..:((

..nu går ögonen i kors
..bäst att släcka
..få sin skönhetssömn
..hihi

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar