lördag 20 augusti 2011

..fin morgon..



..vaknade till solsken och motorljud från motorbanan

..härlig känsla

..sommaren är inte över

..inte än

..:))

..befinner mig på landet i de Hallenska skogarna

..hos min mor som är hemma över helgen

..permission

..hon har vistas på sjukhuset nu i 3 veckor

..får se när hon får komma hem utan permission

..snart får vi hoppas

..:))
..hon e tapper

..hon har kämpaglöden

..livsglädje

..:))


***** *** ***** *** ***** *** *****


..sommaren har rullat på bra

..fort har det gått

..började et nytt jobb i början av Juni

..som kurir på DHL

..trivs kanon

..är glad att jag har fått stanna efter sommarvikariatet

..:))

..vem vill lämna er

..helsköna kollegor

..:))


..så som sagt

..sommaren har rullat på

..ha ha


***** *** ***** *** ***** *** *****


..har inte haft den där gnistan till att skriva här på länge

..vet inte varför dock

..men jag kanske har mått för bra

..för att ha nåt att skriva av mig med

..eller så har bara inte lusten fallit på

..vem vet

..:))


..min kollega som även har blivit en vän utanför jobbet har nu skapat sig en blogg

..finns under länkar

..me like u Snäckan ( Jeessiis )

..:))


***** *** ***** *** ***** *** *****


..nu har även skolan satt igång igen

..denna terminen ger jag mig på studierna över web

..psykologi B

..fysiologi A

..biologi B

..projektarbete

..programhantering
..låter inte så tokigt va?

..HeHe


***** *** ***** *** ***** *** *****


..hur kommer det sig att vardagen blir lite bättre om någon får en att le lite extra inombords

..??

..tror det kan finnas många olika svar på den frågan

..men jag nöjer mig med att le

..ja, Jenna har nog gått och blivit lite kär

..men jag tror inte att han vet

..är rädd för att visa, säga eller göra

..vill inte förstöra situationen

..mycket kan bli galet runt omkring

..så det får nog bli allt eller inget en vacker dag

..:))



..hoppas ni alla har och får en fantastisk helg


..KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar