tisdag 23 augusti 2011

..true talent..

..kan man verkligen tävla i talang
..vem som har den största talangen
..nej jag vill inte säga att man kan det
..vare sig det är dans, sång, bild, sport m.m
..alla har vi en talang
..på vårt eget sätt
..alla har något
..så sträva inte efter något som inte alls är du egentligen
..utan fokusera på det du kan
..då blir du din bästa talang
..alla är vi bra på något
..ta vara på det
..va glad för att just DU har fått just den gåvan
..då lyckas du
..:))

..kom o tänka på det nu när det visas på TV3
..där Sveriges bästa röst skall koras
..och vinsten är 1 miljon kronor
..ja kan undra hur nästa sång/musik tävling kommer att läggas upp
..detta skiljer ju sig mycket från
..IDOL
..FAME FACTORY
..ja gu vet allt vad alla dessa musiktävlingar heter
..men lite kul är det att titta på
..:))

..kollegan är i Tranås på hockey
..HV71 - LHC
..hade mer än gärna varit där
..men nu får jag allt sitta i min soffa och se glad ut
..ha ha
..längtar till den 15 September
..då blir det premiär för i år
..se det in REAL LIFE
..live
..tiden har ju gått fort hittills
..så då kan den gärna fortsätta med det
..är taggad
..mersmak!!
..:))

..hjälpte en annan kollega
..min vän J
..med en billeverans
..lite bromsar skall fixas
..sen blev det en trevlig pratstund över en kaffe hos henne
..tack Snäckan!
..:))
..hon tyckte för övrigt att jag skulle skicka in annons
..en snygg man som är bra på att massera
..inte för hårt
..men skönt
..sökes!
..ha ha
..lät rätt bra
..:))

..i morgon blir det fullt upp
..jobb 8-21
..så det är nog dax att krypa till kojs nu
..ska bara
.......
..:))

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar