torsdag 1 juli 2010

..på räls..


..alarmet ringde tidigt, alldeles förtidigt
..jobbat natt och upp o köpa tågbiljett
..skulle gjort det innan jobbet igår, men det glömdes i all hast
..så nu har man en stessig dag framför sig
..hoppas jag hinner dit
..men det tänkte jag inte mer på när jag kom in i köket
..en kärlekslapp av hjärtat
*LOVE*

***** *** ***** *** *****

..sitter nu på tåget som ska ta mig till min "riktiga" hemstad
..ska provjobba, spännande
..sökte tjänsten igår runt lunchtid, på eftermiddagen fick jag förfrågan om att provjobba
..eller ja, jag fick tider Tor-Lör
..så det blir dubbla jobb pass för mig Fredag och Lördag

..att ha fått ett till extra jobb känns otroligt skönt
..men allt har ju en nackdel
..mitt hjärta som bor o jobbar i en annan stad
..som vi pratade om igår; nytt jobb får man ju inte bara på en handvändning så där
..men jag hoppas, eller jag hoppas att VI hoppas på att det ska dyka upp nåt snart,
som funkar för honom och där han kommer att trivas
..så vi kan få vara under samma tak igen
..utan massa nätter ifrån varandra
..kommer tyvärr bli så nu det närmaste
..kommer att sakna han varje sekund

..VILL INTE FÖRLORA DEJ, ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA!!

2 kommentarer: