onsdag 30 juni 2010

..sorg i hjärtat..

..vaknade till ett tråkigt sms; Det gick inte vägen :(
..Sweety har lämnat oss för ävenyr på andra sidan, där hon kan springa fritt
..sänder en tanke till P & H & A

***** *** ***** *** *****




..igår morse promenerade jag upp till köpcentret för att möta min vän H

H

..gick genom parken som ligger intill där mitt hjärta bor



..träffade min vän N på vägen, hon va ute och motionerade

N

..väl uppe fick jag min ena mobil uppdaterad och ett nytt modem, så nu hoppas jag att det ska funka utan problem
..gick sen hem till H
..tog en kaffe på balkongen
..såg en underbart fin film, en tår eller två föll








..känner ni igen? Det är stillbilder från filmen
..värd att se
..ska snart se 2:an

***** *** ***** *** *****

..dagen slutade med en kaffe & glass vid sjön, med min bästa vän


P

***** *** ***** *** *****

..i mitt hjärta
..i min själ
..ja, där finns du!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar