måndag 19 juli 2010

..en sval Måndag..

..sitter och äter frukost med mitt Hjärta
..han kom till mig igår kväll efter att varit hemma sen i Torsdags
..inte många dagar, men tillräckligt för att sakna honom
..men nu är han här

***** *** ***** *** ***** *** *****

..igår fick jag min premiär tur på hojen
..dock inte min egen
..mammas, en Yamaha Dragstar classic 650


..min är en 750
..så att sätta sig på en lättare hoj, och en man inte brukar köra med i vanliga fall, kändes väldigt konstigt i början
..men när man hade tankat och satt sig på den igen, så va det inget konstigt länge
..som jag brukar säga om när man kör en bil för första gången
..kopplingen är ju olika, alltså hur den tar
..men har man stannat hoppat ur och sen sätter sig igen och kör iväg, så är det inga problem längre
..då har man kört den ett par gånger känns det som
..vet inte om det är så för er andra, men så är det för mig =)

***** *** ***** *** ***** *** *****

..har inte skrivit sen i Fredags
..hmm, vad har hänt i helgen?
..jo, mamma har varit här
..vi har hälsat på min moster och hennes kille inne i stan
..grannen kom ut med sin labrador
..stor o bastant
..största labbe jag någonsin har sett
..men va fin o snäll han var
..han blev lite på bushumör
..han tog ett stadigt bett om handtaget på mammas krycka och sprang runt med den, som om det var en pinne


..ja vi skrattade gott

***** *** ***** *** ***** *** *****

..idag är det en sval dag, skönt ändå måste jag säga
..så vi får se vad denna dagen leder till
..en sväng på stan blir det nog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar