lördag 10 juli 2010

..riktigt kaffe är gott..

..har precis kommit hem till min vän A
..sitter och avnjuter en kopp kaffe, bryggd ur en kaffebryggare
..hemma har jag för tillfället ett mindre gott snabbkaffe
..här finns en data också, så jag kan sitta ner och skriva lite här
..har för tillfället lånat ut min och får tillbaka den på Måndag
..det är rätt kul, för förut när man var utan dator och inte hade denna blogg, så tänkte man inte mycket på det, det gjorde inget, det var bara skönt att få lite ledigt från datorn *L*
..men nu, när man har börjat blogga och vill skriva varje dag, då är det lite tråkigt utan den. Men då lånar man ju vännens :)

***** *** ***** *** ***** *** *****

..var även här igår, se tidigare inlägg
..då lagade A ett par MYCKET goda fiskburgare
..första gången för mig och hemmagjorda dessutom



..yummie!

***** *** ****** *** ***** *** *****

..idag är det VARMT!
..i skuggan: 25,3grader
..i solen, ja det är knappt jag vill veta
..lite svårt att andas i morse, när man klev ut på altanen i den stekheta solen
..men va skönt, vi har en RIKTIG sommar
..så klaga INTE!
..nu väntar jag på att A och hennes pappa ska komma hem, de är och handlar
..om jag skulle ta o ringa min älskade vän P
..var ett par dagar sen vi pratade
..ringde igår, men inget svar


2 kommentarer: