måndag 12 juli 2010

..helt slut..

..i kroppen
..har även fått ont i min högra handled, vilket inte är bra
..båda mina jobb är ju beroende av friska armar o händer
..hoppas den blir bättre

***** *** ***** *** ***** *** *****

..jag o mitt hjärta gick upp tidigt idag
..tog en sväng till Ullared på vägen hem till honom
..men att det kan vara så sövande att åka bil
..så fort jag satt mig på hans balkong piggnade man till
..nu blir det snart spagetti o köttfärssås

***** *** ***** *** ***** *** ******

..imorgon bär det av till Öland
..första gången för mig
..har aldrig varit där tidigare så det ska bli spännande
..ser fram emot att få åka på bron
..varför just sådana broar lockar, vet jag inte
..ska ha min kamera i högsta hugg
..så bild recension kommer från morgondagen äventyr
..semester, sol, sommar
..kan det bli bättre



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar