onsdag 7 juli 2010

..flytten gick bra..

..i bilen från morgon till kväll
..körde först 14mil i personbil, sen 20mil i lastbil (lätt) och sen 14mil till i personbil
..men nu har jag en säng att sova i

..flytten var nog den smidigaste jag varit med om
..det tog oss tre ca 20min att tömma bilen, om inte snabbare

TACK SÅ MYCKET FÖR HJÄLPEN A-S , P och H

..det blev ju så smidigt
..ringde min vän P i Måndags och frågade om hon ville tillbringa Tisdagen med mig, med lite flytthjälp
..då visade det sig att hennes sambo H hade semester och de skulle ner och kolla på en soffa
..så det blev två flugor i en smäll

..ja, jag tog inte med mig så mycket från min andra lägenhet
..den nya är mindre, mycket mindre
..nåt som är lite kul, är att jag alltid lyckas med att få bottenplans lägenheter med uteplats/trädgård
..men det är alltid lägenheten jag går efter, inte våningsplan eller uteplats
..men minst en balkong vill jag ha, så det kollar jag ju

***** *** ***** *** ***** *** *****

..klockan är 07.52
..meningen va att jag skulle med tåget nu kl 09.02
..men jag bokade om den till 11.02
..har ett byte, så då blir det inte lika lång väntetid
..30min istället för 2,5h

..detta innebär ju att man blir ifrån sitt hjärta i ett par dagar
..men vi ses på Söndag
..låt tiden gå fort
..jobbar Ons, Tors, Lör o Sön på mitt nya
..har ju lite i lägenheten att fixa med, så tiden ska jag nog få till att gå
..har min semester på mitt andra jobb nu 9-15, men dom behövde verkligen hjälp under helgen och självklart ställer jag upp, det är ju roligt också

***** *** ***** *** ***** *** *****

..nu ska det ätas frukost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar