måndag 5 juli 2010

..oj vilken helg..

..helgen har gått i ett
..minns inte mina andetag knappt
..man har inte suttit mycket och det känns i benen och fötterna
..den det har varit roligt

..ja som ni vet, började ett nytt jobb i Torsdags
..som servitris på en sportbar o restaurang
..så jag har jobbat dubbelt
..fre: 13.oo - 03.30 lör: 11.15 - 03.30
..personal gruppen är helt underbar, kommer att trivas
..kom in i allt så fort, så andra dagen kändes som att man hade varit där ett bra tag
..fick beröm om att de tyckte jag va duktig och imponerade över hur lätt jag lärde mig saker, som vissa av dom knappt har lärt sig än. Så som bordsnummer
..så det va roligt att höra
..längtar redan tills nästa pass

***** *** ***** *** ***** *** *****

..igår, fick jag vara i mitt hjärtas famn igen
..han hade också jobbat natt och körde x antal mil efter jobbet till mig
..tog oss ett dopp i havet
..så gott o mysigt
..tog en lunch på en krog/restaurang, lasange, min favorit rätt
..sen åkte vi några mil norrut och tog en mjukglass
..han med pärontopping och jag med chokladtopping
..glömde fotografera dom
..sen blev det en kaffe hos mor och lämning av bil

***** *** ***** *** ***** *** *****

..väl "hemma" igen kom känningarna av helgens tempo
..ben o fötter va beviset
..men skönt att vara med sitt hjärta igen
*LOVE YOU*




2 kommentarer:

  1. Aha...visste inget om nytt jobb,kul att de gått bra! :)

    SvaraRadera
  2. C. Allt gick så FORT! Sökte det Onsdag lunchtid och de ringde senare på eftermiddagen och ville ha in mig redan på Torsdagen :)) Ska berätta allt över tele :)) KRAM!

    SvaraRadera