fredag 9 juli 2010

..mardröm..

..har nu sovit de två första nätterna i den nya lägenheten
..känns alltid lika konstigt när man vaknar upp i nåt nytt
..sekunderna innan man kommer på vad det är som är annorlunda
..även att möblerna är de samma, men rummet ett helt annat
..kommer nog att trivas
..hoppas på att mitt hjärta kommer göra det ockå om han kommer framöver

..vaknade idag och var väldigt glad att det bara var en dröm
..mardröm
..två drömmar
..första innehöll skräck, jag och tre till blev knivhuggna i låren
..andra hade jag o mitt hjärta stort bråk
..men allt var bara drömmar
..eller jag vill inte kalla det för drömmar ens
..drömmar ska avspegla nåt fint
..som att drömma
..drömma om nåt man blir glad utav

***** *** ***** *** ***** *** *****

..nu är jag i goda vänners sällskap

A o M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar