söndag 22 augusti 2010

..utflykt mot väster..

..Lördagen bjöd på en bilfärd till ett hus på en tomt på en kulle
..god mat och trevligt sällskap
..nyfunna människor, eller ja, första gången jag träffade henne och hennes man
..min svärmor är det jag pratar om
..jätte trevliga, både hon o han
..hon bakar grymt goa bullar
..och mycket go mat också
..sen hade dom en helt underbar kissekatt
..som dom kallar kissen
..han trivdes gott i mitt knä
..sen hem igen och göra sig iordning inför jobbet som kallade
..men innan dess skulle jag träffa två goa arbetskamrater, H och L
..det blev en fika på stan
..kaffe o apelsin mer blev det för mig, då jag e lite känslig och inte tycker om konsistensen på juice med fruktkött i, så fick det bli en mer istället för färskpressat, dom hade ingen sil :/
..kaffe o glass för H
..räksallad, coca cola och kaffe för L
..för er som är intresserade ;)
..sen bar det av mot jobbet, jobbade med en annan underbar kollega som man inte träffat så mycket under sommaren, så ser framemot fikan med henne i veckan som kommer
..hmm, sa vi Måndag?
..eller skulle vi höras?
..ja,ja får ringa henne i morgon
..vår alldeles egna W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar