söndag 8 augusti 2010

..du behöver inte komma..

..fick samtal från jobbet om att dom skulle stänga tidigare ikväll, så jag "behövde" inte komma och jobba
..surt men sant
..där förlorade man 5h´s lön
..attans oxå

***** *** ***** *** ***** *** *****

..men inget ont utan nåt gott
..som man brukar säga
..kunde följa med mitt hjärta hem redan idag
..istället för att ta tåget i morgon
..får ju mer tid ihop

***** *** ***** *** ***** *** *****

..vi har haft en trevlig helg mitt hjärta o jag
..blev hemskickad tidigare från jobbet i Fredags
..så det blev lite timmar ihop redan på Fredagen
..Lördag tog vi en mysig fika inne i stan
..lunchade stans godaste pizza
..( vårt tycke )
..sen bar det av mot stranden

..kvällen blev på en "lånad" uteplats hos en underbar familj som inte var hemma
..vi åt potatissallad, kyckling, sallad o bröd
..gott vitt ekologiskt vin avnjöts

..sen avslutades kvällen med en MYCKET sorglig, verklighetsbaserad film
..Hachiko
..men va bra den va
..INGET öga var torrt vill jag lova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar