torsdag 12 augusti 2010

..en späckad Tisdag..



..började Tisdagen med att följa med min vän N till IKEA
..där fanns inte det hon sökte
..men som inte helt oväntat, så kommer man ju inte ut där tomhänt
..(okej, jag handlade inget) det blev en hylla till hennes kök
..och en lunch blev det
..köttbullar 16kr
..tog en sväng till Rusta
..och där fanns det
..hon blev en matta rikare :)

..efter en hjälpande hand
..tagit upp det hon handlat, så bar jag mig av till min vän H
..vi såg Den otroliga vandringen 2
..lika söt som 1:an
..och strax innan det var dags att träffa nästa vän, så släppte hon ut sina små söta råttor

..så efter en FM med N och en EM med H, så avslutades kvällen med en fika på stan med världens bästa P


..i gruset skrevs:

..P + J
..= friends forever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar