fredag 27 augusti 2010

..med oro i kroppen..

..sov lite längre än tänkt i morse
..men jag ska strax köra bil
..17 + 4mil
..så risken hade varit stor att bilfärden inte skulle bli så säker
..va riktigt trött när mitt hjärta åkte till jobbet
..hade en kanon kväll på jobbet i natt
..blir så mycket roligare
..men jobbet blir inte lika roligt i helgen
..det är det jag är orolig för
..ska köra mina två sista pass i den staden som jag har bott i nu under sommaren
..en händelse gör mig orolig
..önskar att mitt hjärta fanns där
..men ibland måste man klara sig själv
..och jag kan
..kan klara mig själv
..gjort i hela mitt liv
..ja nästan
..har haft fantastiska människor som hjälpt till när det behövts
..ibland behövs det
..vet att dom finns kvar
..jag e ju kvar för dom

***** *** ***** *** ***** *** *****

..igår var jag riktig händig
..:)
..bytte bilbatteri och fyllde på olja i den röda faran alldeles själv
..mm, jag kan
..:)
..skulle ha träffat 2 underbara vänner igår
..W o H
..men inget blev av
..den ena fick jobba över
..den andra va trött efter tidig uppgång
..och nu ska W iväg på semester
..så henne kommer man inte träffa på en månad
..:(
..men min kära vän R kommer nu i början av September hem
..från 3 månaders lång semester i sitt hemland
..i´m miss you girl
..:)

***** *** ***** *** ***** *** *****

..nähe
..dags att göra sig redo för bilfärden
..ska hämta ut min nya telefon idag
..kan ni gissa
..iPhone 4
..så nytt nummer mina vänner
..ja jag vet
..IGEN!!??
..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar