fredag 20 augusti 2010

..nu är man sambo..

..gav mig själv en utmaning igår
..det gick ut på att få plats med alla de kläder och diverse sakerna jag tog med mig i Onsdags
..vi, hehe VI känns underbart att säga
..vi bor i hans 2a just nu med ytterst lite förvaringsutrymmen
..men jag lyckades
..gjorde till och med lite utrensning av kläder IGEN!



..ja kläder det har jag
..och då är inte det ALLT
..försöker rensa ut titt som tätt
..men oftast låter det så här i mitt huvud:
..2kg lättare och jag kan ha den
..jag kommer NOG använda den nån gång mer
..den är ju snygg/fin/skön
..ja, jag kan nog tänka mig att det är många tjejer som känner igen sig i detta tänkandet
..hehe, man e ju allt lite knasig
..men det e ju så kul med kläder
..och alltid köper man nåt nytt, så mer plats finns det då aldrig
..för den tomma platsen fylls snart med nytt
..att man aldrig ger sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar