tisdag 17 augusti 2010

..till marknaden uti..

..vi hade tur med vädret i Lördags
..efter att jag jobbat frukost bar det av mot en marknad
..hämtade upp min kära mor först
..det är lite mysigt med marknader
..tråkigt dock att det är lika dana stånd efter varje avklarad länga eller runt hörnet
..mamma ville köpa kolor
..men det fanns det INTE
..minus för den marknaden
..hittade inte alls mycket
..det som följde med hem var:


..godispåsen köptes till mammas granne


..ett armband till mig


..har länge velat ha ett par rosa foppa tofflor haha


..detta armbandet fick min mor av mig


..koppen nedanför köpte jag ur en korg som en möhippa gick o bar på
..pris bestämmer man själv, jag la 40 :)

..choklad toppar är ju ett måste förståss
..o hårda karameller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar