söndag 29 augusti 2010

..inte roligt..

..att vara sjuk
..men det är ju som sagt inget man kan styra över
..huvudet känns tungt
..blir andfådd så fort man öppnar munnen
..en hosta som känns att hela kroppen ska falla isär
..en feber som får kroppen att bli totalt matt

..när jag är sjuk blir jag så sällskapssjuk
..hatar, bokstavligen HATAR att vara själv när jag är sjuk
..tänker tillbaka till min svåra period i höstas förra året
..nåt som ger mig energi
..positiv energi
..så är det djur
..Akira är en hund som kan få mig på gott humör


..nu jämför jag inte att vara sjuk med feber och sjuk på psykiska plan
..det jag vill säga är att
..att bara få ha någon i närheten
..när man minsta lilla känner sig
..sjuk
..mår dåligt över nåt
..så är det skönt att få ha en annan värmande källa i närheten
..men vi är alla olika
..en del vill vara för sig själva
..andra inte



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar