lördag 28 augusti 2010

..ambulansfärd..

..i natt
..inte så farligt som det låter
..fick andningssvårigheter under tiden jag jobbade
..väl på akuten fick man ju ligga där o vänta
..men jag tar ju fram mobilen och fotar
..he he
..jag kanske ska bli detalj fotograf


..idag ligger man halvt utslagen
..feber, halsont och hosta
..ibland måste man känna att man lever
..:))

..antecknade lite när jag låg där
..tänkte att det kanske skulle vara lite kul att klistra in det här
..:)
Ligger på akuten på Halmstads lasarett efter andningssvårigheter på jobbet
Haft lite spel ikväll iaf innan ambulansen tillkallades
Nu väntar jag på svar av blod proven
Och att min kära mor ska komma
Skulle sovit hos moster M
Men nu blir det hem till mor
Blir troligtvis inte kvar här
Nu e jag så trött och ont i halsen har jag efter hostan
Å jag E så kissenödig!
Men känner mig yr och konstig
Så jag vill inte resa mig...
Trööööött!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar