måndag 23 augusti 2010

..skogsprommenad runt sjön..

..härligt väder och ljuvliga dofter







..åkte porsche ut till min vän igår
..äntligen fick jag åka i den
..hi hi
..blev bjuden på kycklingsoppa och kaffe o nybakta bullar o muffins
..så gott
..kanelbullar
..vaniljbullar
..hallonmuffins
..mumsigt
..sen tog vi på oss promenadskorna och tog en långpromenad i lugn takt runt sjön
..o min kamera va i gång som vanligt
..fler bilder kommer jag lägga upp i min bildblogg
..det var en mycket skön och välbehövd promenad vi tog igår
..vi hade tur oxå
..regnet kom när vi kommit "hem"

***** *** ***** *** ***** *** *****
..är det nån som kan slappna av och se helt underbart avslappnad ut, så är det djur
..kolla in Sussie


***** *** ***** *** ***** *** *****

..kvällsmat blev pizza
..på väg in till "byn" var det blåljus
..en olycka
..någon låg mitt i vägen
..P tyckte sig se att en brandman gjorde lung- o hjärträddning
..jag såg bara massa folk och räddningsmän på huk mitt i vägen
..usch
..hoppas det gick väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar