söndag 4 september 2011

..helgen är slut..

..men den har varit jätte bra
..den har gått i ett
..precis som veckan
..allt från födelsedagsfika
..jobb
..bowling
..:))

..lördagen började såhär
..jag jobbade i Eksjö på Fredagen
..ställde ingen klocka
..behövde få sova någon timme extra
..trodde jag..va hemma i min säng klockan 5
..efter att fått i mig lite mat ihop med ett par kollegor
..så jag lät bli att ställa klockan
..07.41
..ja det va tiden då Jeanette vaknar
..hallå??
..lyckas dock somna om
..08.36
..vaknar hon nästa gång
..lyckas somna om
..sen sover jag jätte oroligt
..förmodligen för att jag inte vill vakna för sent
..men vid 12.10 ringer min vän L
..hon ville komma förbi på kaffe
..perfekt..så startade dagen med kaffesällskap
..det gillas
..:))

..sen blev det ett litet besök på bergetsdag i Taberg
.."mina" drillflickor var på plats
..:))

..efter det åkte jag ut till min vän Z på födelsedagsfika
..mys med kattungar på 3 veckor
..så gudomligt söta
..man smälter
..vill bara ta med dig alla hem
..men nej
..så länge jag bor som jag gör
..att inte kunna låta dom springa ute så blir det ingen
..!!

..avslutade Lördagen med jobb
..rouletten hade premiär efter sommaruppehållet
..:))

..idag hade jag dock ställt klockan
..10.00
..soffläge hela dagen fram till 15 tiden
..sen bar det av ner till stan
..bowling
..god mat
..black 'n' white
..himla gott är det
..!!

..så natti natt
..ha en fantastisk start på veckan nu som kommer
..!!

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar