söndag 11 september 2011

..en helg..


..med jobb och förkylning
..men har fixat det galant
..kände mig som värst
..fredag em/kväll
..lördag
..men idag har det släppt en del
..skönt
..så kan man jobba i morgon också
..:))

..minnecermoni
..för Stefan Liv
..Lördag 2011-09-10


..så vackert
..gripande
..tungt
..inte ett öga var torrt
..känns väldigt fel att säga vackert
..i ett sådant här tragiskt sammanhang
..men det är ju så man säger
..vackert
..!!
..ännu en ståtlig ängel har fötts
..må du vila i frid
..molnen är nu din nya is

***** *** ***** *** ***** *** *****

..på kvällen sen jobbade jag
..Karlssons Salonger
..som är en av stans innekrogar
..en kanon kväll hade jag
..sen blev det sammankomst på Max
..för lite mat med kollegorna
..:))

..Idag
..Söndag
..har det inte hänt många knop
..allt för att bli frisk
..dock dar det blivit lite städning
..i vanlig ordning
..Söndagssysslan
..:))

***** *** ***** *** ***** *** *****

..i morgon blir det jobb
..8.30 - 17.00
..enda dagen på DHL denna veckan som kommer
..lite surt
..men så är det att vara timanställd
..men jag har annat som måste göras
..PLUGG
..mitt andra jobb
..så jag blir då inte sysslolös jag inte
..:))

..natt i natt
..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar