tisdag 6 september 2011

..ett bedövat öra..

..är ju en känsla för sig kan jag säga
..vilken läskig känsla
..allt gick bra
..det enda jag kände av va bedövningssprutorna
..vidrörningen
..o på tal om läskigt
..ljudet av när blodkärlen bränns
..det va ett suspekt ljud
..fem stygn blev det totalt
..om en vecka skall stygnen tas
..har en vårdcentralstid redan
..nästa vecka
..så det blir ju perfekt
..två flugor i en smäll
..:))

..nyss hemkommen från Nässjö
..två nya black jack dealers är i slutfasen
..för att vara redo
..nya utmaningar
..dom e så duktiga
..:))

..i morgon blir det upp tidigt
..inget jobb
..men min vän P ska lämna in sin bil
..hämta upp henne
..så hon slipper gå
..:))
..i morgon ska även en vän komma och titta på min dator
..hoppas innerligt att hon kan lösa problemet
..det hade ju underlättat min vardag
..då jag studerar över webben
..grattis
..tänkte jag när den kraschade
..lagom till att studierna snart skulle komma igång
..:((

..appropå inget jobb
..kan hu säga att det kändes vääääldigt konstigt
..att inte gå till jobbet i morse
..ledig
..har jobbat varje vardag sen i början av Juni
..förutom de dagar alla är lediga
..midsommarafton
..bl.a
..så har jag varit ledig tre dagar
..provskrivningar i Juni
..så ja lite skumt kändes det
..))
..kan kalla det mini semester
..:))

..nu ska det bli spännande
..hur ska jag ligga
..somnar ju alltid på mage
..lär väl inte kunna ligga med höger kind på kudden
..det återstår att se
..alvedon är intaget
..så hoppas nu
..att jag inte vaknar i natt av smärta
..känner inte mycket alls
..bedövningen har ju släppt
..så ja det märker jag ju
..:))

..natti natt kära läsare
..nu ska jag släcka
..krypa ner under mitt härliga täcke
..drömma härliga drömmar
..:))

..KRAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar