tisdag 13 september 2011

..en ny värld..

..har nu öppnats
..inte helt främmande
..kommer bli roligt
..pirrigt
..men inte orolig
..:))
..jag har fått äran att bli chefscroupier
..i distriktet
..väldigt kul
..det kommer att bli en utmaning
..en rolig sådan
..:))

***** *** ***** *** ***** *** *****

..har idag varit o tagit stygnen
..gick bra
..såg fint ut
..:))
..gjorde även ett läkarbesök för min fot
..fick en akut röntgen
..drop in
..läkaren misstänker en marschfraktur
..nåt jag har haft sen olyckan med motorcykeln 2009
..japp
..2009
..!!
..så nu väntar jag bara på svar

***** *** ***** *** ***** *** *****

..har haft en så kallad fika dag
..först fika med min vän F
..sen med min vän S
..först blev det en kaffe med snickerssmak
..sen fick det bli en islatte med hasselnötssmak
..så gott
..!!

***** *** ***** *** ***** *** *****

..snart ska jag få min efterlängtade semster
..om två veckor
..så skönt
..!!

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar