fredag 9 september 2011

..en lugn Fredag..


..ja dagen har varit lugn och skön
..både på jobbet och nu på kvällen
..allt flöt på bra på jobbet
..sådana dagar tycker vi om
..har pratat med en papegoja
..fått fika på ett av företagen
..så en bra jobb Fredag
..:))

..kvällen bjöds på
..fruktsallad
..glass
..trevligt sällskap
..walk the line
..filmen om Johnny Cash
..en sevärd film
..mycket bra
..!!

..det började låta från mitt proppskåp
..eller
..skåp o skåp
..inget är nytt i detta hus
..ett mindre elverk vill jag mer kalla det
..ett stort fult åbäke på väggen
..det lät som en kamin
..sprak
..gnistljud
..skumt lät det
..ringde jouren
..stängde av allt
..satte på det igen
..det blev tyst
..men började lite igen sen
..ja lite nojig är jag allt över att gå och lägga mig nu
..men det är nog ingen fara
..men det är ju inget man leker med
..inget man nonchalerar
..så
..ja lite nervöst är det allt
..://

***** *** ***** *** ***** *** *****

..i morgon blir det minnesstund på Kinnarps arena
..Stefan Liv
..två dygn har gått
..ofattbart
..!!

***** *** ***** *** ***** *** *****

..nu märker man av att skolan har börjat
..förskolor
..för nu är alla sjuka
..förkylda
..risiga
..hängiga
..trötta
..jag har än så länge "bara" blivit förkyld
..hoppas på att man mår bättre i morgon
..!!

***** *** ***** *** ***** *** *****

..sov gott
..KRAM!

..i morgon är det dags att klä sig så här igen
..:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar