måndag 5 september 2011

..då allt kan gå fel..

..en sådan Måndag
..har jag haft idag
..ni vet
..när ena saken efter den andra
..alltid när man inte har tid
..men jag lyckades bra
..tillslut
..:))
..17.05
..ja ja
..inga med mig tillbaka i alla fall
..gött
..!!

..tillbringat kvällen ute på landet
..hos min vän Z
..hennes barn
..djur
..sambon var på jobbet
..mycket kaffe blir det
..men ändå är man trött
..känner hur det bränner i ögonen
..så det e väl lika bra att ge John Blund en chans
..får frukostkaffe besök i morgon bitti av min vän P
..hon kommer med nybakta bullar
..stadig frukost
..ha ha
..skolan står på förmiddagsschemat
..sjukhuset på eftermiddag
..i morgon är det dags
..operation
..en mindre sådan
..två knölar bakom höger öra ska tas dän
..skickas på analys
..utbildningjobb i Nässjö står på kvällsschemat
..blir en lång dag i morgon
..trots att det inte är nåt DHL jobb i morgon
..kommer kännas konstigt
..har ju jobbat varje Måndag till Fredag
..sen andra veckan i Juni
..två eller tre dagar har jag haft förhinder
..annars varje dag
..:))

..nä, kaffebryggan ska laddas
..o jag ska krypa ner under mitt dubbla duntäcke
..gott
..:))

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar