tisdag 19 oktober 2010

..varje dag..

..föds en ny stjärna
..upptäcks en ny talang
..inspireras någon


..att fullfölja sin dröm
..att födas på nytt
..att hitta den väg som gör dem till den de vill vara
..vissa kanske börjar på nytt
..vissa kanske bara behöver lägga i en extra växel
..vissa hittar en väg de aldrig trott sig kunna finna
..men den har legat framför deras fötter
..så nära
..alldeles för nära för att se
..man blundar och tar ett kliv
..men se upp
..titta upp
..den finns närmre än vad du tror
..bara du vet
..vad du vill
..så kan du
..du kan allt du vill
..ge dig bara an
..för du kommer nå dit
..bara tro på dig själv
..va stark och ta klivet längs vägen som leder dig
..just till den dröm
..den dröm, du drömt om ska bli verklighet
..men kom ihåg
..det är du
..BARA DU
..som kan ta dig dit
..du kan få hjälp på vägen
..men att komma fram till målet
..är det bara du som kan

***** *** ***** *** ***** *** *****

..jag har tagit mitt kliv
..mot den väg jag vill gå
..men jag är fortfarande långt från startlinjen
..men den är där
..jag ser den
..för jag kommer närmare den varje dag
..för jag VET


..fota
..redigera
..skriva






..foton från 2008


..världens bästa Akira

***** *** ***** *** ***** *** *****

..GRATTIS I
..idag fyller min guddotter 8år


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar