måndag 18 oktober 2010

..utvilad och inspirerad..

..kanske lite väl utvilad
..kom i säng vid 05:30 efter jobbet i Lördags natt
..steg upp kl. 10.00 IDAG måndag
..28h
..har förvisso vaknat någon gång där emellan
..men det behövdes


***** *** ***** *** ***** *** *****

..lördagen vart lugn
..soffan och boken hägrade
..efter duschen
..ursäkta mitt språk
..men när jag skulle klä mig
..ta på mig mina underkläder
..mina hipster
..då slog det mig
..DANDY
..jag väntar på Andreas Carlssons andra utgåva
..DANDY


..jaja
..min humor e inte så skoj alltid
..men det är de skönaste underkläder jag ägt
..värt varje öre
..dessa 179kr om jag inte missminner mig

***** *** ***** *** ***** *** *****

..efter jobbet
..så träffades vi ett par stycken som vanligt
..för mat och gemenskap
kl. 03-05
..på MAX
..Sveriges godaste hamburgare
..håller faktiskt med en reklam
..:))
..då gick vi förbi en mycket fint pynt på stan
..eller

..ja där stod den
..utan kruka

***** *** ***** *** ***** *** *****

..följer lite andra bloggar
..många gånger man blir inspierad
..det kan vara
..ett ord
..en mening
..en text
..ett fotografi
..en hälsning
..en film
..sorg som glädje
..denna gången blev jag inspirerad av ett fotografi
..inspirerad till att fota ur ett annat perspektiv
..ur en annan synvinkel
..att fokusera på uttrycket
..i detta fotografi såg jag
..I´m gonna make my dreams come true, I know I can!
..budskapet i bilden stämmer kanske inte överens vad någon annan ser
..men att det inspireras till nåt
..är beviset på att det finns ett budskap
..att det berör
..att det lever

..ANDREAS CARLSSON`s WEBSITE

..photo by Daniella Midenge
..jag har dock redigerat lite

..i nästa inlägg kommer det lite bilder
..som är gamla
..men omgjorda till det jag precis skrivit om
..men är inte helt nöjd
..ska ta mig tid en dag att ta dessa kort
..men vill hitta en bra plats
..ett bra motiv
..nåt som håller mig kärt

***** *** ***** *** ***** *** *****

..tänkte börja kolla runt på kamera
..så jag får dom fotona jag vill
..de fotona jag kan skapa

..avslutar med ett misslyckat foto från i Fredags
..mitt på dagen
..hemma hos min vän L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar