onsdag 20 oktober 2010

..härlig morgon..

..bjöds på promenad
..kameran följde med
..följde med gjorde även en följeslagare som fick bli mitt objekt att fota
..färgerna kommer inte riktigt fram i ett tråkigt höstväder som idag
..ingen sol
..inte ens en gnutta strimla
..men man får vara solen själv
..man väljer
..man gör


..när man inte har de bästa förutsättningarna
..så får man ta vara på tillfällen
..man får hitta
..man får skapa
..man får ta tillfället i akt
..mitt motto
..carpe punctum
..har det in tattuerat tillsammans med en tiger unge
..som vid detta fotot
..när jag tog detta

..att fånga ögonblicket, stunden
..är för mig lättare än att fånga en hel dag
..som carpe diem betyder
..jag har försökt
..men minns knappt vad jag gjorde för 1 timma sen om jag inte gjorde något speciellt
..he he
..njae, riktigt så illa är det väl inte
..men ni förstår
..:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar