söndag 24 oktober 2010

..alcazar on work..

..fick en trevlig jobbnatt
..mycket folk
..på scen stod Alcazar för underhållningen
..även friskis & svettis hade en promotion
..i vimlet kunde man även se
..Bingo Rimér
..Håkan, från Håkansbar
..så det blev en händelserik kväll
..folk var som galna
..:))
..men uppskattat blev det

..kvällens ansikte
..:))


..fråga mig inte vad jag gör med munnen
..Hmm

***** *** ***** *** ***** *** *****

..det blev middagsbjudning hemma hos min vän R
..innan kvällens start
..en mycket välsmakad pastasallad




***** *** ***** *** ***** *** *****

..dagen började med tågresan
..väl hemma blev det lite mer gjort
..har inte kommit i ordning riktigt än i nya lägenheten
..men nu har jag lagt det lite på is
..då mina planer för framtiden ser annorlunda ut
nu
..än vad dom gjorde då

..dagens nagellack


***** *** ***** *** ***** *** *****

..nu blir det film med bästa H

2 kommentarer: