fredag 15 oktober 2010

..blev inte som tänkt..

..va på bio igår
..The Other Guys


..en amerikans komedi
..den va ok
..men den va nog roligare än vad jag igår uppfattade
..åkte in till stan med ett leende
..tyckte det skulle bli så kul att få gå på bio igen
..händer inte riktigt varje dag
..tråkigt egentligen
..för det e ändå ett trevligt sätt att se en film på
..alla dessa frekvenser och alla dessa ljudeffekterna man inte har hemma
..ja för oss som inte har en bioanläggning hemma då
..:))
..hade man ju gärna haft
..men innan bion
..började det som det slutade
..så nu vet jag
..tråkigt
..ledsamt
..men sant
..så nu blir det att fokusera framåt
..ska lägga ner energi på sånt jag tycker om
..FOTOGRAFERA
..men det visste ni väl redan
..haha
..ge gärnet med studierna
..jobba o ha kul
..träffa vänner o trivas
..se
..se mycket
..fota mycket
..ja jag skulle nog kunna skriva upp en massa saker jag vill göra
..jag vill ha kul
..jag vill le
..jag vill må bra
..jag vill känna
..jag vill ge
..trygghet
..kärlek
..glädje
..skratt
..dela med mig av det goda och få lika mycket tillbaka

***** *** ***** *** ***** *** *****

..sov över i natt hos min vän H
..hon fick kaffe på sängen


..sällskap av den lilla lurviga

***** *** ***** *** ***** *** *****
..sitter i skolan nu
..haft prov
..Ma B
..men såg det mest som en lektion, då provet va frivilligt
..men jag vill ju visa mitt engagemang
..att jag vill
..vill lära mig
..för att sen kunna göra det jag vill
..men vad vill jag?
..fota
..vill fota hela dagarna
..så va blir bäst då bäst
..jo fotograf

***** *** ***** *** ***** *** *****

..har varit hos min kära mor ett par dagar

..har fått lite söta bilder på hennes katt Totte

***** *** ***** *** ***** *** *****

..trevlig helg!

1 kommentar: