söndag 31 oktober 2010

..lååång helg..

..men fantastisk
..allt har gått i ett
..har alltid haft något att göra
..då trivs jag
..:))

..fredagen började med fotografering av min modell E
..hösttema
..här får ni ta del av två


..älskar höstens alla färger

***** *** ***** *** ***** *** *****

..lördags morgonen blev sen
..lite för sen
..efter frukost/brunch
..bar det ut till min vän P
..där fick jag lite middagsmat
..kålpudding, potatis med gräddsås


..efter maten hann vi med en promenad runt sjön
..ett udda föremål prydde ett träd i skogen


..efter det var det dags att åka på en bjudning
..hos min vän T och hennes sambo
..där på det uppdukade bordet stod det mycket av det det goda
..delar med mig av två fat


..lycka till nu T o J

***** *** **** *** ***** *** *****

..idag, Söndag
..har varit lugn
..dagen har fyllts med vänner och djur
..halloween klädda barn
..min vän L´s två pojkar


..bus eller godis?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar