torsdag 21 oktober 2010

..det vände snabbt..

..igår skrev jag
..THE SPRING IS HERE
..idag
..är vintern här
..jag ser det snöar
..det var som jag skrev igår
..hösten byter skepnad fort
..inte ens ett tecken till snö igår
..förutom kylan
..men höst är
..kyla
..vind
..så morgon promenaden blev lite annorlunda idag



..som jag skrev i ett tidigare inlägg
..att man ska fånga ögonblicket
..de speciella
..eller bara en kul stund
..det var just det jag tänkte på när jag tog dessa kort
..att fånga
..att ta vara på





..man vet att det kanske bara är för idag
..i morgon kan det vara strålande solsken
..10 grader plus
..det kan ta dagar
..veckor
..innan nästa snöfall
..nu titta solen fram
..vackert

***** *** ***** *** ***** *** *****

..men vad passar inte bättre än en bok
..kopp kaffe
..en sån här dag utan måsten




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar