måndag 15 november 2010

..veterinären igen..


..ja då var det dags igen
..att han aldrig ska få vara ifred
..men vet inte riktigt vilken katt det är som skadar honom
..eller ja, de skadar väl varandra när dom bråkar
..denna gången vart det infektion
..två bitmärken i vänster baktass
..39,4 graders feber


..Totte som han heter
..är min mors katt

***** *** ***** *** ***** *** *****

..tågresan tidigare gick bra
..trots förseningar
..30min
..men det är mer vanligt än ovanligt
..:))

***** *** ***** *** ***** *** *****

..nu har jag beställt hår
..extensions
..så snart har jag långt blont svallande hår
..:))
..men jag funderar fortfarande på hur jag ska klippa det sen
..jätte mycket uppklippt
..eller lite uppklippt
..långt och tjockt kommer det bli i alla fall
..just nu ser man ut så här


..det ser dock väldigt gult ut
..men det är mycket ljusare
..ljusare kommer det att bli
..:))

***** *** ***** *** ***** *** *****

..vill dela med mig av en bra låt
..med en text som förmedlar så otroligt mycket
..förmodligen skriven direkt från hjärtat
..av Andreas Carlsson
..en fantastisk bra låtskrivare
..några av er såg det säkert på IDOL i Fredags

..bild lånad från:
http://www.andreascarlsson.se/Blogg/

..för att lyssna, klicka:
..ALL I NEED IS YOU

2 kommentarer:

  1. Stackars totte :(
    Hoppas han blir bättre snart!!

    Å de ska bli spännande å se din hårförvandling :))
    Blir säkert jättebra!

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Tack Emma!

    Ja han är en liten oturs fågel den där katten..

    Kram

    SvaraRadera