söndag 14 november 2010

..drastisk förändring..

..men på långa vägar färdig
..klippt av håret
..blonderat det
..låter det vila ett tag nu innan jag lägger i en ny blekning
..när det väl är i den blonda nyansen jag vill ha
..så blir det blonda extensions
..här får ni ett litet smakprov av processen


..så nu är det bara att vänta ett par dagar
..innan det kan bli färdig

***** *** ***** *** ***** *** *****

..det var några dagar sedan jag uppdaterade här
..försöker att komma ihåg allt jag har gjort de senaste dagarna
..det har varit mycket tid med vänner
..åkt hit och dit
..jobb
..jag har haft kul
..har varit en mycket trevlig vecka
..kom precis hem efter ett par dagar på vift
..:))
..i morgon bär det av igen
..tåget rullar 10.29
..så väskan är ompackad
..det gillar vi
..:))

***** *** ***** *** ***** *** *****

..TACK

..L

..med min underbara vän L har jag tillbringat helgen
..dock har vi varit på olika ute ställen i jobbet
..vi har roat på olika håll
..men ack så kul vi har

..vår vän H vill väldigt sällan vara med på bild
..så utan eller med ett foto
..tack för en trevlig Fredag
..:))

***** *** ***** *** ***** *** *****

..har fått en ny modell
..så snart blir det plåtning
..det kommer att bli ett vinter tema
..så nu får det gärna komma snö
..mycket snö
..:))

***** *** ***** *** ***** *** *****

..nu blir det lite hussysslor
..så med denna bild
..säger jag
..önskar er alla en trevlig vecka!

..sussie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar