torsdag 18 november 2010

..möte..

..kom hem för en stund sen
..22.30
..efter ett långt möte på jobbet
..dagen har tillbringats i en tågkupé
..ja nästan i alla fall

..5h sammanlagt
..tur att det finns resväskor på hjul
..tack till den som uppfann detta
..med 4 olika tåg
..i det sista tåget satt jag bredvid en vägg som såg ut så här


..jag förstår verkligen inte nöjet i vandalisering
..vare sig det är klotter eller sönderslagna rutor m.m
..kan undra vad dom skulle säga, om man gick hem till dom och klottrade eller slog sönder deras saker
..det skulle nog inte vara så populärt
..nej

***** *** ***** *** ***** *** *****

..dagens outfit bestod av leopardmönstrade leggings
..svarta benvärmare
..svarta lågskor med nitar


..dagens nagellack blev en vanlig fransk manikyr
..men med färgen rosa
..:))

..hmm
..konstig färg jag fick på det omålade på naglarna
..tittar nu
..dom är INTE gula
..hmm

***** *** ***** *** ***** *** *****

..har ett par fullspäckade dagar framför mig nu
..läkarbesök
..fotografering
..hårförlängning med extensions
..klippning o färgning
..jobb på bl.a Ladies nights efterfest
..vilket jag ser väldigt mycket framemot
..va folk det kommer bli
..men ack så trevligt
..träffa nytt folk är alltid roligt
..ja för det mesta i alla fall
..:))

***** *** ***** *** ***** *** *****

..nu ska jag släcka ner för idag
..00.38
..upp i ottan
..för att åka tåg ännu en gång
..ja, tåget börjar bli min bäste vän
..ha ha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar