söndag 7 november 2010

..misshandel..

..nattens jobb blev riktigt bra
..va vinnare under hela kvällen
..ja nästan i alla fall
..:))
..va och gäst spelade på ett ute ställe
..eller ja, jag är inte där ofta
..men just denna natt
..när jag inte är där jag brukar vara
..sker nåt tråkigt
..hade jag varit där
..så hade jag funnits där
..direkt
..min vän blev misshandlad
..näsan värkte kraftigt
..idag återstår en kraftig huvudvärk

..jag förstår inte
..jag gör verkligen inte det
..om sådana handlingar
..varför?

..vill inte lämna ut henne här
..men för att ni ska få ett perspektiv av situationen
..hon är 158cm
..hon väger, ja vad kan hon väga
..runt 50kg max
..gissar jag
..men om jag säger att hon skulle lika gärna kunna väga 4okg
..så kanske ni förstår hur liten hon är
..skinn på näsan det har hon
..men hallå?

..all form av sådan här handling är oacceptabelt
..men varför ge sig på en liten tjej
..jag förstår inte
..jag gör verkligen inte det

..det blev som sagt en lång natt
..men jag är glad att jag ändå fanns i närheten
..tillsammans med några andra kollegor
..som är dom bästa

***** *** ***** *** ***** *** *****

..tidigare på dagen ägnade jag mycket tid till studierna
..känns lika skönt varje gång en redovisning skickas in
..så det var inga större utsvängningar denna Lördag inte

..dagens lunch
..blev en smidig variant
..vaniljyoghurt
..sunt & gott
..valnötter
..pumpakärnor
..linfrön
..banan


..sen blev det kväll väldigt fort
..det blev till att slänga ihop ett yttre
..och naglarna får ju inte glömmas att göra i ordning
..:))

..usch va mina fingrar ser ut nu när kylan är här
..skyller på den i alla fall
..:))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar