söndag 7 november 2010

..hjärnskakning..

..blev resultatet för min vän
..efter gårdagens tråkiga händelse
..stackare
..men skönt att det inte blev värre
..kramar om!

***** *** ***** *** ***** *** *****

..var iväg och träffade min vän M
..vi kom fram till att det var i våras som senast vi sågs
..blir lätt att tiden springer iväg så
..men det får vi ändra på
..eller hur M?
..hon bjöd på hemma bakad pumpapaj
..första gången man smakar den sorten
..men god var den
..smakade som äppelpaj
..fast utan äppelbitar i
..:))


..hennes lilla dotter
..på 2år o 3mån
..tokfia nummer ett
..hon växer
..har blivit en liten flicka nu
..ingen bebis längre


..tittade på Pippi Långstrump
..lillan älskar Pippi
..det fick mig att kolla upp när de spelades in
..1969
..då var Inger Nilsson 10år
..idag är hon 51år och man ser verkligen Pippi när man tittar på henne på bilder idag
..lite kul faktiskt
..Pippi va ju min favorit när jag var liten
..själv var man ju röd/orange i huvudet och hade fräknar
..så det tyckte jag va extra roligt

..när pappan till barnet kom hem
..fick hon lite småpengar
..som hon la i sin spargris
..och vad gör jag?
..jo, jag tar kort
..:))


..nu blir det till att bädda ner sig
..en aning sliten
..massa jobb
..ingen sömn
..full rulle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar