måndag 29 november 2010

..för BARA 5kr till..

..så får du en kanelbulle också
..varför?
..varför måste dom fråga?
..eller rättare sagt varför har man ingen bra karaktär när det gäller sötsaker?
..så vad blir inte bättre än en kaffe och bulle i väntan på tåget?


***** *** ***** *** ***** *** *****

..blev en tidig sänggång igår
..med lite mys stämning på nattduksbordet


..den hjärtformade stenen fick jag i julklapp av min mor
..visst är hon söt
..en sten där det står: Min Ängel

***** *** ***** *** ***** *** *****

..idag har varit en händelserik dag
..eller ja, man har inte suttit still så mycket
..men en välförtjänad lunch i lugn och ro blev det med min vän och kollega W


..det blev en varsin sallad
..tycker om när man får välja sina ingredienser själv till salladen
..men ibland möter man på ställen där dom snålar med allt utan salladsbladen
..men här vart det en redig stabil tallrik
..:))


..väldigt gott
..sallad, tomat, gurka
..pasta
..oliver
..keso
..räkor
..crabsticks
..frön
..vitlöksdressing

..efter kaffet och lussebullen blev det lite shopping i köpcentret
..för mig blev det:
..mascara
..adventsstjärna
..stjärnljusslingor
..uthämtning av recept


..sen var det dags att skiljas åt
..jag skulle iväg hem till min vän P
..för att bland annat hämta lite saker
..självklart för att träffa henne också
..:))
..men innan det så möttes vi upp i stan för att sen gemensamt åka iväg för att införskaffa henne en ny mobil
..det blev en:


..hon bjöd på det godaste jag någonsin har druckit
..alkoholfritt
..varm kaneldricka
..gjord på råsaft av äpple
..så otroligt gott
..det serverades i dessa små söta glöggkopparna


..det är mina favorit tomtar
..:))

..när jag väl kom hem
..njöt jag av den första skivan på vörtbrödet
..med ost på
..så gott

..men nu är det dags att lägga huvudet på kudden
..ska drömma bort
..det fick mig att tänka på en bild jag tog innan idag
..nu när jag skrev drömma
..min dröm
..L A California


..:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar