fredag 30 december 2011

..vackra färger & goda smaker..


..hos min vän C som idag fyller år
..hon hade fått en vacker bukett
..med papegojblomma




..visst är den vacker
..så fascinerande
..:))

..smörgåstårtan är ju en tårta som är älskad av många
..även av mig
..:))
..det bjöds det på
..även två olika andra tårtor
..frukttårta
..schwartzwald
..mm så gott


..TACK C för mycket gott
..trevligt sällskap
..:))

..hemma hos henne träffade jag även hennes lillasyster Y
..som är min gamla barndomsvän
..vi var bästisar när vi var små
..så det är lika kul varje gång vi ses
..för det har inte varit många gånger sen jag och min mor flyttade från Falkenberg
..1990
..kanske max 10ggr sen dess
..så riktigt kul att träffa henne
..:))

..i morgon är sista dagen på ytterligare ett år
..jisses
..tiden går så fort
..otroligt fort
..ibland är det skönt
..som i mitt liv just nu
..men ibland är det inte kul att se dagarna försvinna
..men men
..vad ska man kunna göra åt det
..vi kan ju inte påverka klockan så
..:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar