söndag 25 december 2011

..att tyda något..


..är ibland svårt
..vad någon menar
..när någon viskar
..talar i gåtor
..vad man ser
..på bild
..i verkligheten
..i spegeln
..vad man känner
..kroppsligt
..psykiskt
..men så länge man har en tro
..på sig själv
..ett hopp
..om vad man vill
..så leds man
..dit man vill



***** *** ***** *** ***** *** ***** *** *****

..för en vecka sedan
..började min oro
..en liten liten blödning började på morgonen
..följd av värkar
..under hela dagen gick jag med en känsla
..en oro känsla
..något va fel
..senare på kvällen
..under jolbordet med jobbet
..så va jag i kontakt med KK vid 21 tiden
..fick till svar
..ta två tabletter och gå o lägg dig
..för är det ett missfall på gång
..så kan vi inget göra
..inte blev man lättad av det
..när jag senare kommer hem vid 23.30-tiden
..blev jag rädd
..då var det riktigt med blod
..ringer KK igen livrädd
..men får samma svar
..jag tog två tabletter och gick o la mig


***** *** ***** *** ***** *** ***** *** *****


..har förälskat mig i The Twilight Saga
..fick de 3 första böckerna
..dvd 2 o 3
..:))


..om jag kunde drömma
..ja om jag kunde drömma
..just nu vågar jag inte drömma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar