fredag 23 december 2011

..för en vecka..

...och en dag sedan
..gick jag och la mig lycklig
..somnade med ett leende på läpparna
..hade fått se det lilla som skulle växa inom mig
..ett hjärta som pumpade så tydligt
..det kändes ännu mera verkligt
..nu känns det overkligt
..att det på så kort tid efter att jag verkligen förstod att ett barn skulle komma till världen
..mitt barn
..jag skulle bli mamma
..jag blev överlycklig inombords just den stund
..det ändrades fort
..nu har jag istället svårt att förstå
..att den verkligheten som besannades den dagen
..inte längre är här

..i morgon är det julafton
..men en jul har aldrig känts så meningslös som den gör nu

"I don´t want a lot of christmas,
there is just one thing I need.
I don´t care about the presents,
underneath the christmastree"


..en sämre julklapp kunde jag inte få
..<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar