torsdag 29 december 2011

..billigt kan också vara..


..snyggt
..bra
..tillräckligt


..köpte denna klockan idag
..som en egen julklapp till mig själv
..har alltid velat ha en vit klocka
..denna modellen
..99kr
..så, så länge den funkar
..så är ju köpet perfekt
..:))
..man behöver inte lyx för att
..må bra
..vara glad
..vara tillfreds
..vara rik
..uppskatta nåt

..för mig är lyx något helt annat

***** *** ***** *** ***** *** ***** *** *****

..har idag varit på lasarettet med min mor
..lungorna skulle undersökas
..han lyssnade på dom bara
..hon har haft en heshet en längre tid
..hosta
..så en lunginflammation kunde misstänkas
..men läkaren sa att hon var frisk som en nötskrika i lungorna
..haha

..nu är också den sista cellgiftsbehandligen färdig för denna gången
..nu ska hon återgå till tabletter
..hoppas nu att hon slipper mer cellgifter
..senaste röntgen som gjordes för någon vecka sedan
..visade ingen förändring
..inget hade varken minskat eller ökat
..så länge det inte ökar
..så är det ju bra
..:))

***** *** ***** *** ***** *** ***** *** *****

..igår var det ett kärt återseende
..med min vän E
..vi jobbade ihop förra sommaren
..när jag bodde ett kort tag utanför Halmstad
..hon är den jag har umgåtts med efter att jag flyttat där ifrån
..så nu hoppas jag att vi kan börja ses lite mer än vad vi gjort hittills
..hon är en helmysig tjej
..och så har hon två bedårande rottisar
..så goa


..Stella & E & Dennis


..Dennis & Stella
..bus e kul
..:))

..KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar