måndag 26 december 2011

..smärtorna..

..va nu för en vecka sedan outhärdiga
..låt mig aldrig behöva gå igenom det igen
..med en minuts intervaller
..tårarna sprutade
..jag visste
..visste att det så här skulle det inte va
..jag förstod väl redan då
..jag var fortfarande hemma
.. höll ut till klockan va 02.30
..då hade dessa kraftiga värkar börjat kl 21.30
..förstår inte idag hur jag klarade dessa timmar
..??

***** *** ***** *** ***** *** ***** *** *****

..någon vit ju blev det då inte
..tråkigt
..julafton är ju faktiskt den dagen man vill ha snö
..jag är den personen som hellre åker till snön
..än den som får besök av snön
..men på självaste julafton
..då hör snön julen till


(bilderna är tagna tidigare i år)


..utan det blev en strålande jul
..ordagrant
..solen sken

***** *** ***** *** ***** *** ***** *** *****

..va och hälsade på en utav mina vänner jag fått på senare år
..i Falkenberg
..hon har en son på 4år
..barn är ju bara för underbara i sina kommentarer
..svar på frågor
..delar med mig här med ett svar

..jag: När fyller du 5år då?
..han: Efter jag är 4 va? (samtidigt som han tittar på sin mamma och ställer svaret som en fråga)

..vi fick oss ett gott skratt
..till följt av
..naaaaaaw
..söt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar