tisdag 21 december 2010

..utan bromsar..

..bromsarna försvann
..det var bara luft som trampades ner med pedalen
..fick stopp på bilen precis efter en utfart
..backade in med varningsblinkers
..det var mörkt
..backade in en bra bit och bromsarna kom tillbaka
..ni kan tro att jag körde sakta den sista biten
..läskigt när man känner att bromsarna inte tar när man trampar pedalen i botten

..det var ett par dagar sen jag skrev här nu
..har nog inte riktigt haft gnistan till det
..men nu är jag här igen och mycket har hänt sen sist
..men blir inte mycket berättat här

..har för en stund sedan kommit hem från sjukhuset och en tripp på stan
..min mor fick sin andra dos av cellgifter och lite saker hem till henne inhandlades
..nu är man mätt och belåten, men ändå står det en skål med godis framför, som man inte kan hålla fingrarna borta ifrån
..:))


..nu är ju min hårförlängning färdig också
..visar er två bilder
..de är tagna innan jobbet i Fredags



..nu får det bli lite kaffe innan det är dags för glögg och pepparkakor
..mums
..:))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar