torsdag 2 december 2010

..Torsdag morgon..

..skrev i ett tidigare inlägg att de enda färgerna som förgyllde allt det vita där ute, var alla dessa småfåglar
..här får ni en bild jag tog i morse


..idag är det en aning "varmare"
..endast -10´c

***** *** ***** *** ***** *** *****

..igår for jag hem till min vän/kollega
..fick min naglar gjorda
..testade nåt nytt
..färger som SYNS
..och det vill jag lova att det gör
..det är mina egna naglar


..då fick jag syn på denna skönhet
..kolla, en gammal hederlig spark


..mitt hår blev äntligen efter många om och men färdigt
..jag är så nöjd
..TACK T



..det kommer att komma bättre bilder
..men det blir när det är i ordning gjort
..:))

..nu ska jag fixa det sista innan jag ska med tåget
..till västkustens hjärta
..:))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar